Efekt wirusowy w biznesie / Libristo.pl
Efekt wirusowy w biznesie

Kod: 12932778

Efekt wirusowy w biznesie

Autor Jonah Berger

SKAD SIl BIERZE POPULARNOSC? Jesli sadzisz, ze sprawia to reklama, zastanow sie jeszcze raz. Ludzie nie sluchaja reklam, sluchaja swoich znajomych. - Ale dlaczego o niektorych produktach czy ideach rozmawia sie czesciej niz o i ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Efekt wirusowy w biznesie

Opis

SKAD SIl BIERZE POPULARNOSC? Jesli sadzisz, ze sprawia to reklama, zastanow sie jeszcze raz. Ludzie nie sluchaja reklam, sluchaja swoich znajomych. - Ale dlaczego o niektorych produktach czy ideach rozmawia sie czesciej niz o innych? - Dlaczego niektore anegdoty czy plotki rozprzestrzeniaja sie jak wirusy? - I co sprawia, ze pewne tresci w internecie zyskuja tak ogromna popularnosc? Jonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School, przez kilka ostatnich lat szukal odpowiedzi na te pytania. Analizowal przyczyny, dla ktorych niektore teksty publikowane na lamach dziennika "The New York Times" trafiaja na liste artykulow najczesciej przesylanych mailem, sprawdzal, dlaczego niektore produkty staja sie tematem rozmow, oraz to, w jaki sposob spoleczny wplyw ksztaltuje nasze gusta. W swojej ksiazce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu spolecznego. Odkryj, w jaki sposob z wykorzystaniem szesciu prostych zasad mozna nadac rozglos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube. Ksiazka Potencjal wirusowy zawiera wyniki przelomowych badan naukowych i fascynujace historie. Dowiedz sie, w jaki sposob luksusowa restauracja zdobyla popularnosc dzieki zwyklej kanapce, dlaczego niektore kampanie przeciw narkotykom moga przyczyniac sie do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionow konsumentow obejrzalo reklame z pozoru wyjatkowo nudnego produktu - blendera. Jesli kiedykolwiek zastanawiales sie, dlaczego pewne historie przekazywane sa z ust do ust, maile przesylane sa dalej, a materialy wideo rozprzestrzeniaja sie wirusowo, ta ksiazka ci to wyjasni, a takze wskaze, jak wykorzystac te wiedze do tworzenia zarazliwych tresci. W ksiazce Potencjal wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzieki ktorym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy beda sie rozprzestrzeniac. Niezaleznie od tego, czy jestes menedzerem w duzym przedsiebiorstwie, wlascicielem malej firmy starajacym sie dotrzec do wiekszej liczby klientow, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem sluzby zdrowia, ktoremu zalezy na rozglosie dla akcji spolecznej, ta ksiazka pokaze ci, jak osiagnac te cele.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: