Ein Marketingkonzept fuer Automobilrennsportveranstaltungen / Libristo.pl
Ein Marketingkonzept fuer Automobilrennsportveranstaltungen

Kod: 15197031

Ein Marketingkonzept fuer Automobilrennsportveranstaltungen

Autor Michael Klein

Die Zielgruppe der Motorsportbesucher wird mit Hilfe umfangreicher Zuschauerbefragungen definiert und es werden deren Bedürfnisse ermittelt. Basierend auf diesen Ergebnissen entwickelt der Autor ein strategisches Konzept für die D ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Ein Marketingkonzept fuer Automobilrennsportveranstaltungen

Opis

Die Zielgruppe der Motorsportbesucher wird mit Hilfe umfangreicher Zuschauerbefragungen definiert und es werden deren Bedürfnisse ermittelt. Basierend auf diesen Ergebnissen entwickelt der Autor ein strategisches Konzept für die Durchführung von Automobilrennsportveranstaltungen und gibt Anregungen für konkrete Maßnahmen im Rahmen des Marketinginstrumentariums der Veranstalter der Rennen.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Management

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: