Kod: 13211137
Every contact of each employee with a customer is an opportunity for revenue growth. That includes everyone from the people working in a company's call center handling customer inquiries and complaints to the CEO. In this book, Ch ... więcej
34.25 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 20 punkty
Every contact of each employee with a customer is an opportunity for revenue growth. That includes everyone from the people working in a company's call center handling customer inquiries and complaints to the CEO. In this book, Charan provides the building blocks and tools that can put a business on the path to sustained profitable growth. For more than twenty-five years, Charan has been working with companies around the world. The ideas he has developed for solving the profitable revenue growth dilemma facing many businesses are based on personally seeing what works in real time. These are ideas that have been tested across industries and that deliver results and they can be put to use immediately.
34.25 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )