Electronic Empires / Libristo.pl
Electronic Empires

Kod: 04875888

Electronic Empires

Autor Daya Kishan Thussu

New communication technologies and the opening up of global markets are transforming the world's media and cultural industries. Colonising the imagination of consumers worldwide, the virtual empires of the electronic age have a pr ... więcej

222.42

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Electronic Empires

Za ten zakup dostaniesz 130 punkty

Opis

New communication technologies and the opening up of global markets are transforming the world's media and cultural industries. Colonising the imagination of consumers worldwide, the virtual empires of the electronic age have a profound effect on national media systems and cultural sovereignty. This book centres on current debates on globalization, the public sphere, and the potential of the Internet for empowerment. Written by a group of internationally renowned scholars in the field, it looks at the effects of large transnational media corporations - from the US and Europe to Asia, the Middle East and Australia - on national and regional media. Chapters include a detailed and up-to-date analysis of the world's three largest media corporations and an assessment of the implication for the 'majority world' of the changing contours of global television news. Exploring the question of whether media globalization is helping create a global public sphere, the book also offers alternative regional and gender based perspectives on globalization, as well as a strongly argued case for the relevance of a reformulated thesis of media imperialism. Case studies by media professionals and activists on the ground offer examples of how the process of media globalization is being negotiated and resisted.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Media studies

222.42


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: