Kod: 12911060
Normy etyczne funkcjonowania mediow sa w zasadzie znane. Podaja je liczne podreczniki i kodeksy etyki dziennikarskiej. Celem niniejszej pracy jest wskazanie trudnosci, na jakie napotyka realizacja tych norm w praktyce. Co wazne, e ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Normy etyczne funkcjonowania mediow sa w zasadzie znane. Podaja je liczne podreczniki i kodeksy etyki dziennikarskiej. Celem niniejszej pracy jest wskazanie trudnosci, na jakie napotyka realizacja tych norm w praktyce. Co wazne, etyka mediow nie moze sprowadzac sie jedynie do zbioru zasad. Przy ich ustalaniu i ocenie skutecznosci nalezy wziac pod uwage przemiany, jakim podlegaja media w wyniku koniecznosci dostosowania sie do gwaltownych przemian calego spoleczenstwa, a takze rewolucje technologiczna w samych mediach. W ksiazce autor stara sie nie eksponowac roznic pomiedzy mediami komercyjnymi a publicznymi.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Socjologia. Społeczeństwo Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )