Kod: 12947958
Ekonomiczna wartosc dodana, nazwana przez czasopisma Fortune najbardziej atrakcyjna i wciaz zyskujaca na aktualnosci koncepcja finansowa, stanowi temat rozmow w kolach finansowych na calym swiecie, od Niemiec i Japonii do Singapur ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Ekonomiczna wartosc dodana, nazwana przez czasopisma Fortune najbardziej atrakcyjna i wciaz zyskujaca na aktualnosci koncepcja finansowa, stanowi temat rozmow w kolach finansowych na calym swiecie, od Niemiec i Japonii do Singapuru i Republiki Poludniowej Afryki. EVA to rewolucyjna strategia tworzenia bogactwa przedsiebiorstwa i akcjonariuszy, mierzaca rzeczywista rentownosc firmy. Przyjely ja tak wybitne przedsiebiorstwa jak Coca-Cola, Eli Lilly i Siemens AG - osiagajac w konsekwencji znakomite wyniki finansowe. Praca Ehrbara w sposob przejrzysty wyjasnia idee ekonomicznej wartosci dodanej, metody jej pomiaru oraz sposob jej wykorzystania do budowy motywacyjnego systemu wynagrodzen. EVA rozni sie od wiekszosci innych miernikow rentownosci firmy, w tym, ze odnosi wypracowany zysk do kosztu kapitalu. W ksiazce zostaly omowione przyklady wdrozenia tej metody w firmach takich jak Briggs & stratton, U.S. Postal Service i Coca-Cola.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Organizacja i zarządzanie. Biznes
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )