Kod: 13159169
Tremendamente sincero y formativo, este libro ex-plica cómo identificar la idea esencial y cómo sacarle el jugo para poder multiplicar el valor de la creatividad. Los autores, cofundadores de la agencia de publicidad Fallon Worldw ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Tremendamente sincero y formativo, este libro ex-plica cómo identificar la idea esencial y cómo sacarle el jugo para poder multiplicar el valor de la creatividad. Los autores, cofundadores de la agencia de publicidad Fallon Worldwide, describen los siete pasos del apalancamiento creativo y muestran su funcionamiento en detalle a través de casi 30 campañas.
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: