Framework for Marketing Management / Libristo.pl
Framework for Marketing Management

Kod: 09043844

Framework for Marketing Management

Autor Philip Kotler

For undergraduate and MBA courses in Marketing Management and Marketing Strategy. This book focuses on key points such as how to analyze the market and competitors, how to develop strategies, and how to deliver and manage effectiv ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Framework for Marketing Management

Opis

For undergraduate and MBA courses in Marketing Management and Marketing Strategy. This book focuses on key points such as how to analyze the market and competitors, how to develop strategies, and how to deliver and manage effective marketing programs.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: