Free Innovation / Libristo.pl
Free Innovation

Kod: 01005896

Free Innovation

Autor Eric Von Hippel

In this book, Eric von Hippel, author of the influential Democratizing Innovation, integrates new theory and research findings into the framework of a "free innovation paradigm.ż Free innovation, as he defines it, involves innovat ... więcej

124.88

Zwykle: 162.70 zł

Oszczędzasz 37.82 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Free Innovation

Za ten zakup dostaniesz 73 punkty

Opis

In this book, Eric von Hippel, author of the influential Democratizing Innovation, integrates new theory and research findings into the framework of a "free innovation paradigm.ż Free innovation, as he defines it, involves innovations developed by consumers who are self-rewarded for their efforts, and who give their designs away "for free.ż It is an inherently simple grassroots innovation process, unencumbered by compensated transactions and intellectual property rights. Free innovation is already widespread in national economies and is steadily increasing in both scale and scope. Today, tens of millions of consumers are collectively spending tens of billions of dollars annually on innovation development. However, because free innovations are developed during consumers' unpaid, discretionary time and are given away rather than sold, their collective impact and value have until very recently been hidden from view. Free innovation has both advantages and drawbacks. The best solution, von Hippel and his colleagues argue, is a division of labor between free innovators and producers, enabling each to do what they do best. The result will be both increased producer profits and increased social welfareża gain for all.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business innovation

124.88

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: