From Brand Vision to Brand Evaluation / Libristo.pl
From Brand Vision to Brand Evaluation

Kod: 10056386

From Brand Vision to Brand Evaluation

Autor Leslie de Chernatony

Seeing the world's biggest brands gain ground over the world's markets, you can't deny that the 25,000 students in the UK studying marketing will never understand their subject without knowing how branding works. This is THE key ... więcej

1148.19


Na zamówienie
Wysyłamy za 17 - 26 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o From Brand Vision to Brand Evaluation

Za ten zakup dostaniesz 671 punkty

Opis

Seeing the world's biggest brands gain ground over the world's markets, you can't deny that the 25,000 students in the UK studying marketing will never understand their subject without knowing how branding works. This is THE key scholarly text i

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1148.19

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: