Gestión y planificación de redes sociales profesionales / Libristo.pl
Gestión y planificación de redes sociales profesionales

Kod: 14269787

Gestión y planificación de redes sociales profesionales

Autor JORGE VILLAR RODRIGUEZ

Si bien las redes sociales ya forman parte de la estrategia decomunicación de un buen número de empresas e instituciones, la cortaedad del sector y su constante y veloz evolución hacen que semantengan las dudas sobre qué debemos h ... więcej

88.59

Zwykle: 89.50 zł

Oszczędzasz 0.91 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Gestión y planificación de redes sociales profesionales

Za ten zakup dostaniesz 52 punkty

Opis

Si bien las redes sociales ya forman parte de la estrategia decomunicación de un buen número de empresas e instituciones, la cortaedad del sector y su constante y veloz evolución hacen que semantengan las dudas sobre qué debemos hacer con ellas, cuál es surentabilidad y cuánto esfuerzo, tiempo y dinero debemos invertir eneste campo.Para ayudarnos a gestionar y planificar adecuadamente las redessociales corporativas, Jorge Villar nos ense?a en este libro todoaquello que cualquier tipo de organización debe saber y tener encuenta en la comunicación y el marketing online, desde la estructura y los perfiles profesionales, hasta la figura del community manager,pasando por la importancia del cumplimiento de cada una de las etapasdel social media plan: fase de investigación, establecimiento deobjetivos, estrategias y acciones a llevar a cabo, y plan decontenidos.Asimismo, aporta la metodología adecuada y facilita los recursos yherramientas necesarios para desarrollar una estrategia ganadora y que las redes sociales permitan mejorar la comunicación de la empresa oinstitución.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po hiszpańsku Economia y empresa

88.59


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: