Global Guide to Media Labs / Libristo.pl
Global Guide to Media Labs

Kod: 09335617

Global Guide to Media Labs

Autor Gabrielle Kelly

A unique and essential guide to Media Labs internationally. Gives advice on where the Media Labs are, how to apply, what they really offer and how to get into them. Includes history and discussion of Media Labs and how they will p ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Global Guide to Media Labs

Opis

A unique and essential guide to Media Labs internationally. Gives advice on where the Media Labs are, how to apply, what they really offer and how to get into them. Includes history and discussion of Media Labs and how they will play a key part in the digital world, along with information on accessing investment funding for films.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: