Gorilla Marketing / Libristo.pl
Gorilla Marketing

Kod: 12482352

Gorilla Marketing

Autor Tony Anderson

Gorilla Marketing is the insider story of how a maverick, orange start-up airline founded by Stelios Haji-Ioannou took on the might of Europe's aviation giants in a marketing war of attrition and emerged victorious. Written by Ton ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Gorilla Marketing

Opis

Gorilla Marketing is the insider story of how a maverick, orange start-up airline founded by Stelios Haji-Ioannou took on the might of Europe's aviation giants in a marketing war of attrition and emerged victorious. Written by Tony Anderson, easyJet's third employee and first Marketing Director, the book is laced throughout with humorous anecdotes and first-hand accounts of the airline's outrageous PR stunts.From planning and launch, to battles with bureaucrats and a herculean struggle with the British Airways "800-pound Gorilla," this is the definitive story of how easyJet began its relentless rise to becoming one of the world's largest airlines.

Szczegóły książki

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: