Kod: 10977803
Based on nine years of empirical research involving 50,000 companies, Stengel shows how the world's 50 best businesses--as diverse as Method, Red Bull, Discovery Communications, Pampers, and Petrobas--have a cause-and-effect relat ... więcej
105.31 zł
Zwykle: 123.99 zł
Oszczędzasz 18.68 zł
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 61 punkty
Based on nine years of empirical research involving 50,000 companies, Stengel shows how the world's 50 best businesses--as diverse as Method, Red Bull, Discovery Communications, Pampers, and Petrobas--have a cause-and-effect relationship between financial performance and their ability to connect with fundamental human emotions, hopes, values, and greater purposes.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business strategy
105.31 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )