Grundlagen des Tourismusmanagement / Libristo.pl
Grundlagen des Tourismusmanagement

Kod: 12751164

Grundlagen des Tourismusmanagement

Eine Einführung in das Tourismusmanagement anhand zentraler Themen und Fraugestellungen: Airlines - Vertriebspolitik in einem globalen Umfeld - Destinationsmanagement - Direktvertrieb in der Touristik - Emotionale Intelligenz als ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Grundlagen des Tourismusmanagement

Opis

Eine Einführung in das Tourismusmanagement anhand zentraler Themen und Fraugestellungen: Airlines - Vertriebspolitik in einem globalen Umfeld - Destinationsmanagement - Direktvertrieb in der Touristik - Emotionale Intelligenz als strategischer Erfolgsfaktor - Eventmanagement - Hotellerie: Kundenzufriedenheit - Hotellerie: Trends - Interkulturelles Management - Kundenbindung im Tourismus - PR als strategischer Erfolgsfaktor - Reisebüromanagement - Touristik: Konzentration und Kooperation - Touristikmarketing - Touristik: Trends - Tourismusverbände - Travelmanagement - Uniform System of Accounts for the Lodging Industry - Vertikale Integration im Tourismus - Wellness

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Internationale Wirtschaft


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: