Kod: 02271962
Effiziente Healthcare-Markenkommunikation §Der Gesamtverband Kommunikationsagenturen GWA hat gemeinsam mit dem New Business Verlag diese Publikation zum GWA HealthCare Award 2013 veröffentlicht. Drei Gewinner-Kampagnen und elf Fin ... więcej
111.23 zł
Zwykle: 117.02 zł
Oszczędzasz 5.80 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 65 punkty
Effiziente Healthcare-Markenkommunikation §Der Gesamtverband Kommunikationsagenturen GWA hat gemeinsam mit dem New Business Verlag diese Publikation zum GWA HealthCare Award 2013 veröffentlicht. Drei Gewinner-Kampagnen und elf Finalisten-Cases werden vorgestellt, ihre Entwicklung und Zielsetzung erläutert und mit Kreationsbeispielen bebildert. Außerdem werden drei preisgekrönte Cases des 2013 erstmals verliehenen GWA HealthCare Junior Award vorgestellt. Grußworte, branchenrelevante Beiträge sowie Agenturporträts runden die Publikation ab.
Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Medien, Kommunikation Kommunikationswissenschaft
111.23 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )