Handbook of Research on Consumerism in Business and Marketing / Libristo.pl
Handbook of Research on Consumerism in Business and Marketing

Kod: 08656847

Handbook of Research on Consumerism in Business and Marketing

Autor Kaufmann, Hans-Ruediger Kaufmann, Mohammad Fateh Ali Khan Panni

"This book features research on diverse topics on consumerism in the global marketplace, focusing on the ways in which businesses can improve their relationships with customers as well as analyze and influence purchasing behavior" ... więcej

1925.85


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Handbook of Research on Consumerism in Business and Marketing

Za ten zakup dostaniesz 1125 punkty

Opis

"This book features research on diverse topics on consumerism in the global marketplace, focusing on the ways in which businesses can improve their relationships with customers as well as analyze and influence purchasing behavior"--

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1925.85

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: