Kod: 05112682
This longitudinal, ethnographic case study examines the language socialization experiences of Hari, a Punjabi-speaking English language learner integrated in a mainstream kindergarten classroom in an urban area of British Columbia ... więcej
209.09 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 122 punkty
This longitudinal, ethnographic case study examines the language socialization experiences of Hari, a Punjabi-speaking English language learner integrated in a mainstream kindergarten classroom in an urban area of British Columbia, Canada. The study uses sociocultural and critical/poststructural theoretical perspectives to explore the intimate connection between learning, identity and social membership in Hari's learning path. The book highlights the political and affective dynamics of classroom relationships and their unconscious as well as conscious dimensions and should be of interest to all researchers, students, and educators involved with minority language children in educational contexts.
Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Education Teaching of specific groups & persons with special educational needs
209.09 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )