Kod: 06465104
Introduces a 3-D mapping tool - the brand portfolio molecule - that lets managers visualize elements of a brand and how they interact to create new value. This book argues that a company's brand portfolio must reflect how the targ ... więcej
127.88 zł
Zwykle: 127.89 zł
Oszczędzasz 0.01 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 75 punkty
Introduces a 3-D mapping tool - the brand portfolio molecule - that lets managers visualize elements of a brand and how they interact to create new value. This book argues that a company's brand portfolio must reflect how the target customer actually views the brand.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
127.88 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )