Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
DPD 25.99 Poczta Polska 18.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 InPost 13.99

Innovation Strategies and Performance in Small Firms

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Innovation Strategies and Performance in Small Firms John R. Baldwin
Kod Libristo: 04855346
Wydawnictwo Edward Elgar Publishing Ltd, grudzień 2003
Exploring the scope, breadth and depth of innovation in small firms, the authors of this book employ... Cały opis
? points 407 b
704.78
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Field Informatics Toru Ishida / Miękka
common.buy 290.90
Food and Faith in Christian Culture K Albala / Miękka
common.buy 196.57
Critical Cinema 2 Scott MacDonald / Miękka
common.buy 216.78
Soils of the Philippines Rodelio B. Carating / Twarda
common.buy 706.20
Leibniz's Monadology Lloyd Strickland / Miękka
common.buy 539.17
Undead And Unreturnable Mary Janice Davidson / Miękka
common.buy 126.61

Exploring the scope, breadth and depth of innovation in small firms, the authors of this book employ an array of survey data to analyze the operating characteristics of dynamic small-firm populations. They investigate the strategies and activities that small firms pursue at different stages in their lifecycles and in different competitive environments, as well as which business skills are associated with survival, innovation, growth and high performance. John Baldwin and Guy Gellatly find that the strategic decisions young firms make play a critical role in determining their odds for survival and growth. New small firms survive by developing a core set of business skills - skills related "inter alia" to management, human resources, marketing and financing. Advanced innovation capabilities related to R&D and technology set high-performance firms apart from other businesses. Industry-level differences in product lifecycle, production activity, competitive intensity and science base all influence the nature of small-firm innovation. Features of the volume: comprehensive strategic profiles representative of small-firm populations; information from business surveys and administrative data sources for a better understanding of how strategies and activities relate to firm performance; and an exploration of how small-firm strategies and activities vary across a diverse range of operating environments- from manufacturing to services to science-based environments.

Informacje o książce

Pełna nazwa Innovation Strategies and Performance in Small Firms
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2003
Liczba stron 392
EAN 9781843763703
Kod Libristo 04855346
Waga 726
Wymiary 156 x 234 x 25
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo