Insanity of Advertising / Libristo.pl
Insanity of Advertising

Kod: 04819038

Insanity of Advertising

Autor Fred S. Goldberg

The Insanity of Advertising delivers a surprising, inside look at unbelievable and sometimes astonishing happenings in the ad business. Not tittle-tattle but real, absolutely truthful, on the ground intel from an executive who saw ... więcej

127.92

Zwykle: 137.52 zł

Oszczędzasz 9.60 zł


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 10 - 14 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Insanity of Advertising

Za ten zakup dostaniesz 75 punkty

Opis

The Insanity of Advertising delivers a surprising, inside look at unbelievable and sometimes astonishing happenings in the ad business. Not tittle-tattle but real, absolutely truthful, on the ground intel from an executive who saw it all happening right before his eyes, from Madison Avenue to San Francisco and Silicon Valley. These are the advertising people and their clients, at times crazy, some crazy all the time. There's a week spent with John Wayne shooting commercials the Duke didn't want to be shooting. The untold story behind Steve Jobs and the infamous "1984" Macintosh commercial that aired on the Super Bowl. What it was like working with Michael Dell as Dell Computers mushroomed from $100 million to $30+ billion. The insights and anecdotes drawn from thirty years working with advertising legends like Jay Chiat and Lee Clow and entrepreneurs Larry Ellison, Les Crane, Don Kingsborough, Joseph E. Levine, and many others. It's an entertaining and fun read, and along the way there are important lessons about the strategies and management in the ad biz -- though it may be hard to believe that the business of advertising has survived and can still be called a business.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

127.92


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: