Kod: 12887634
Judith Leary-Joyce, z wyksztalcenia psycholog, dyrektor generalna Great Companies Consulting, ma bogate doswiadczenie w doradztwie i coachingu w zakresie poprawiania jakosci pracy. W tej ksiazce, przytaczajac doswiadczenia konkret ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Judith Leary-Joyce, z wyksztalcenia psycholog, dyrektor generalna Great Companies Consulting, ma bogate doswiadczenie w doradztwie i coachingu w zakresie poprawiania jakosci pracy. W tej ksiazce, przytaczajac doswiadczenia konkretnych menedzerow, radzi, jak inspirowac wspolpracownikow, personel i przelozonych, a dzieki temu skuteczniej zarzadzac. Jej zdaniem menedzer umiejetnie nawiazujacy relacje inspiruje do wiekszego zaangazowania w prace, ktore z kolei przeklada sie na wyniki przedsiebiorstwa. Ksiazka obejmuje takie zagadnienia jak: - zmiana stylu zarzadzania z dotychczasowego na inspirujacy, - rozwijanie kompetencji zwiazanych z rozumieniem emocji, - stosowanie stylu coachingu w zarzadzaniu, - tworzenie zaangazowanych zespolow, - zarzadzanie jakoscia pracy i wlasciwe delegowanie obowiazkow, - zarzadzanie talentami i zatrudnianie najlepszych osob, - przeprowadzanie trudnych rozmow, - okazywanie uznania na co dzien. Dzieki studiom przypadku, cytowanym trafnym spostrzezeniom praktykow i przykladom skutecznego dzialania lektura tej ksiazki inspiruje do wprowadzania w zycie pomyslowych rozwiazan dotyczacych zarzadzania we wlasnej firmie.
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: