International Marketing in the Network Economy / Libristo.pl
International Marketing in the Network Economy

Kod: 13808080

International Marketing in the Network Economy

Autor F. Kohlbacher

The capability of MNCs to create, transfer and combine knowledge from different locations is an important determinant of corporate success. This book uses examples of knowledge-based firms - Hewlett-Packard Consulting & Integratio ... więcej

284.81


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o International Marketing in the Network Economy

Za ten zakup dostaniesz 166 punkty

Opis

The capability of MNCs to create, transfer and combine knowledge from different locations is an important determinant of corporate success. This book uses examples of knowledge-based firms - Hewlett-Packard Consulting & Integration, Siemens, Mazda, and Maekawa - to show that knowledge-based marketing is key to a sustainable competitive advantage.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Research & information: general Coding theory & cryptology

284.81


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: