Kod: 12921280
Nalezy przede wszystkim pozytywnie ocenic wybor i sposob ujecia problematyki bedacej przedmiotem ksiazki, gdyz jest to z jednej strony istotny przyczynek do badan nad rola retoryki w marketingu politycznym, z drugiej zas zarowno d ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Nalezy przede wszystkim pozytywnie ocenic wybor i sposob ujecia problematyki bedacej przedmiotem ksiazki, gdyz jest to z jednej strony istotny przyczynek do badan nad rola retoryki w marketingu politycznym, z drugiej zas zarowno diagnoza jak i wnioski sformulowane przez Autora sa niezwykle cenne z punktu widzenia praktyki politycznej i powinny stac sie przedmiotem refleksji nad przebiegiem programowania procesow decyzyjnych administracji amerykanskiej w wykonaniu Republikanow. Podkreslic nalezy w szczegolnosci pionierski charakter pracy, stanowiacej - wedlug mojej wiedzy - pierwsza w naszym kraju probe opisu i analizy wystapien publicznych prezydenta USA w kontekscie decyzji politycznych i militarnych podejmowanych przez waszyngtonska administracje. prof. dr hab. Jerzy Oledzki Publikacja powstala we wspolpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Kategoria Książki po polsku Wojskowość. Wojny. Militaria Historia wojskowości. Wojskowi, dowódcy Wojny, bitwy, powstania, rewolucje
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )