Kod: 09293686
Designing great digital products is well documented, but for the first time we get to hear insider secrets from the leaders/founders themselves on how those companies are built, nurtured and lead to financial and market success. B ... więcej
508.47 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 298 punkty
Designing great digital products is well documented, but for the first time we get to hear insider secrets from the leaders/founders themselves on how those companies are built, nurtured and lead to financial and market success. By combining my expert narrative, in-depth interviews and survey results, this book explores the behind-the-scenes strategies and tactics of how these leaders get to, and stay at, the top of this innovative exciting industry. This is actionable advice to on how design managers and readers they can implement within their own world/business/team/project.
Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Social groups
508.47 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )