Jak upadaja giganci / Libristo.pl
Jak upadaja giganci

Kod: 12932843

Jak upadaja giganci

Autor Jim Collins

Upadku mozna uniknac. Upadek mozna przewidziec. Upadkowi mozna zapobiec. Obserwujac ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdys wielkich, a dzis upadlych przedsiebiorstw Jim Collins zaczyna sie zastanawiac: Jak to sie dzieje, ze ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Jak upadaja giganci

Opis

Upadku mozna uniknac. Upadek mozna przewidziec. Upadkowi mozna zapobiec. Obserwujac ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdys wielkich, a dzis upadlych przedsiebiorstw Jim Collins zaczyna sie zastanawiac: Jak to sie dzieje, ze giganci upadaja? Czy upadek mozna przewidziec i czy mozna go uniknac? Jak nisko musi upasc firma, zeby znalezc sie na drodze prowadzacej nieuchronnie do katastrofy? W jaki sposob moze zmienic kurs, na ktorym sie znajduje? W ksiazce "Jak upadaja giganci" Collins szuka odpowiedzi na te pytania, dajac przywodcom firm oparta na solidnych podstawach nadzieje, ze moga sie nauczyc zapobiegac upadkom i odwracac niekorzystny bieg zdarzen. W czasie projektu badawczego realizowanego przez cztery lata Collins odkryl piec etapow zblizania sie do upadku: Etap pierwszy: Pycha bedaca wynikiem sukcesu. Etap drugi: Chaotyczne sieganie po wiecej. Etap trzeci: Negowanie ryzyka i zagrozenia. Etap czwarty: Rozpaczliwe szukanie ratunku. Etap piaty: Odejscie w niebyt lub nieistotnosc. Dzieki zrozumieniu poszczegolnych etapow liderzy firm moga znacznie ograniczyc ryzyko upadku na samo dno. Wybitne firmy potrafia sie podniesc nawet po najdotkliwszym upadku. Kazda instytucja bez wzgledu na jej wielkosc jest narazona na upadek. W przyrodzie nie ma zadnego prawa mowiacego o tym, ze najsilniejsi beda tkwili na szczycie w nieskonczonosc. Kazdy moze upasc i nieuchronnie do tego dojdzie. Z badan prowadzonych przez Collinsa wynika jednak, ze niektore firmy nawet po osiagnieciu etapu czwartego potrafia sie odrodzic, a w pewnych przypadkach stac sie nawet silniejsze niz przedtem. Okazuje sie, ze upadek jest w duzej mierze krzywda, ktora firmy same sobie wyrzadzaja, a klucz do odrodzenia znajduje sie w naszych rekach. Nie jestesmy zakladnikami okolicznosci, historii ani nawet dotkliwych porazek poniesionych w drodze na szczyt. Nadzieja nie gasnie, dopoki ostatecznie nie wypadniemy z gry. Giganci upadaja, ale tez czesto udaje im sie powstac z kolan. Jim Collins jest badaczem przedsiebiorstw - wielkich, dobrych, slabych i upadlych - zarowno tych dopiero rozpoczynajacych dzialalnosc, jak i tych chlubiacych sie stupiecdziesiecioletnia tradycja. Jest autorem bestsellera "Od dobrego do wielkiego" oraz wspolautorem "Wizjonerskich organizacji". Naucza przywodcow z sektora korporacyjnego i spolecznego. O jego dokonaniach pisano w "Fortune", "BusinessWeek", "The Economist", "USA Today" i "Harvard Business Review".

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Historia ekonomii i gospodarki. Ekonomiści. Przedsiębiorcy


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: