Kod: 12894810
Ksiazka zawiera teksty publikowane na lamach dwutygodnika "Biblioteka Analiz" w 2005 i 2006 roku. Wszystkie ukazaly sie w dziale "Jak wypromowac bestseller". W miare regularnie staralismy sie przedstawiac Czytelnikom rozmaite spos ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Ksiazka zawiera teksty publikowane na lamach dwutygodnika "Biblioteka Analiz" w 2005 i 2006 roku. Wszystkie ukazaly sie w dziale "Jak wypromowac bestseller". W miare regularnie staralismy sie przedstawiac Czytelnikom rozmaite sposoby promowania ksiazek. Dzis mozna powiedziec, ze ilu wydawcow - tyle sposobow. Choc istnieja niezmienne od lat zasady marketingu, opisane przyklady pokazuja, ze wydawnicze hity powstaja czestokroc z pominieciem tych regul - niekiedy wrecz swiadomie.
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: