Kod: 12947849
W ksiazce autor wyraza przekonanie, ze firmy, ktore poprzestaja na zaspokajaniu podstawowych potrzeb klienta, nie robia wszystkiego, co powinny. Nastepnie podaje wiele przykladow duzych i malych firm, ktore poznaly tajemnice budow ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
W ksiazce autor wyraza przekonanie, ze firmy, ktore poprzestaja na zaspokajaniu podstawowych potrzeb klienta, nie robia wszystkiego, co powinny. Nastepnie podaje wiele przykladow duzych i malych firm, ktore poznaly tajemnice budowania i podtrzymywania bliskich wiezi z klientami. Dowiesz sie w jaki sposob niektore firmy przeobrazily swoj sposob myslenia i umocnily najwazniejsze relacje z klientami, jednoczesnie zwiekszajac zyski. Ponadto autor podaje szczegolowy plan tworzenia tego typu wiezi.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Psychologia. Psychoterapia Relacje interpersonalne
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )