Kommunikationsstrategien für Vertrauensgüter / Libristo.pl
Kommunikationsstrategien für Vertrauensgüter

Kod: 09290117

Kommunikationsstrategien für Vertrauensgüter

Autor Verena Zapf

Die informationsökonomische Gütereinteilung in Such-, Erfahrungs- und Vertrauensgüter hat im Marketing große Beachtung gefunden. Der Schwerpunkt der Veröffentlichungen lag dabei auf den Such- und Erfahrungsgütern. Eine umfassende ... więcej

152.75

Zwykle: 160.74 zł

Oszczędzasz 7.99 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Kommunikationsstrategien für Vertrauensgüter

Za ten zakup dostaniesz 89 punkty

Opis

Die informationsökonomische Gütereinteilung in Such-, Erfahrungs- und Vertrauensgüter hat im Marketing große Beachtung gefunden. Der Schwerpunkt der Veröffentlichungen lag dabei auf den Such- und Erfahrungsgütern. Eine umfassende und interdisziplinäre Auseinandersetzung mit Vertrauensgütern ist bisher nicht erfolgt. Ein Transfer verhaltenswissenschaftlicher Grundlagen zum Vertrauenskonstrukt hat nur in ungenügender Weise stattgefunden. Die Aussagen der Literatur in Bezug auf kommunikationspolitische Implikationen beim Marketing von Vertrauensgütern sind beschränkt. Die Autorin überträgt verhaltenswissenschaftliche Erkenntnisse zum Vertrauensphänomen und leistet so einen Beitrag zu einer umfassenderen Erklärung der informationsökonomischen Güterkategorie "Vertrauensgut". Ausgehend von diesem tieferen Verständnis von Vertrauensgütern werden Kommunikationsstrategien abgeleitet, die geeignet sind, das Marketing bei dieser Güterart zu unterstützen.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Medien, Kommunikation Kommunikationswissenschaft

152.75


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: