Kompetencje indywidualne w sprzedazy bezposredniej / Libristo.pl
Kompetencje indywidualne w sprzedazy bezposredniej

Kod: 12900569

Kompetencje indywidualne w sprzedazy bezposredniej

Autor Barbara Sypniewska

Ksiazka poswiecona jest wplywowi indywidualnych kompetencji pracownikow na efekty dzialania w sprzedazy bezposredniej. Przeprowadzona jest w niej pierwsza udana proba analizy zaleznosci pomiedzy indywidualnymi kompetencjami a osia ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Kompetencje indywidualne w sprzedazy bezposredniej

Opis

Ksiazka poswiecona jest wplywowi indywidualnych kompetencji pracownikow na efekty dzialania w sprzedazy bezposredniej. Przeprowadzona jest w niej pierwsza udana proba analizy zaleznosci pomiedzy indywidualnymi kompetencjami a osiaganymi wynikami sprzedazy bezposredniej zwlaszcza w formie marketingu wielopoziomowego. Slusznie i sku-tecznie zastosowano w tym celu interdyscyplinarne podejscie badawcze, wykorzystujac wie-dze z zakresu zarzadzania, marketingu, psychologii i ekonomii. Wyniki badan empirycznych potwierdzaja wystepowanie duzego wplywu kompetencji indywidualnych na efekty sprzedazy bezposredniej. Pokazuja istnieje okreslonego zbioru kompetencji, ktorych znaczenie nasila sie na coraz wyzszych poziomach efektow dzialania , istnienie zbioru kompetencji wspolnych, dominujacych w poszczegolnych poziomach efektow, jak i mocno odrozniajacych sie. Istotne jest tez obalenie tzw. obiegowej prawdy o istnieniu specyficznych kompetencji w sprzedazy bezposredniej, zwlaszcza w formie marketingu wielopoziomowego. Jest to wazne z uwagi na kierunek, skale i tempo rozwoju tej formy sprzedazy bezposredniej. Zarowno ze wzgledow poznawczych, jak i wdrozeniowych pozycja ta zasluguje na wnikliwa uwage i wykorzystanie w pracy zawodowej wielu organizacji i sprzedawcow. Z recenzji prof. zw. dr hab. Anny Olejniczuk-Merty

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Psychologia. Psychoterapia Osobowość. Samorealizacja. Kariera


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: