Kod: 12902478
Wbrew skojarzeniem jakie moga nasuwac sie myslac o 2030 roku, swiat nie bedzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawia sie rozwiazania, ktore za jednym kliknieciem zdobeda dla nas klientow. Przeciwnie dobor o ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Wbrew skojarzeniem jakie moga nasuwac sie myslac o 2030 roku, swiat nie bedzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawia sie rozwiazania, ktore za jednym kliknieciem zdobeda dla nas klientow. Przeciwnie dobor odpowiednich narzedzi bedzie wymagala od nas, marketerow duzo wiekszego zaangazowania. Personalizacja, to jeden z najwazniejszych trendow w komunikacji marketingowej najblizszych lat. To pojedynczy czlowiek a nie grupa bedzie celem komunikatow reklamowych. Marka bedzie musiala odpowiadac na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz. Jednak jak dotrzec z przekazem reklamowym indywidualnie do kazdego klienta? Zarowno autora jak i jego rozmowcy sa zgodni - w 2030 roku najwiekszy udzial w komunikacji marketingowej bedzie stanowil digital. Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistosc - ktore z tych narzedzi beda najbardziej rozwojowe, a ktore stana sie tylko chwilowa moda? Nie znajdziesz tu prostego przepisu, ktory w skali 1:1 da sie przelozyc na marketingowy sukces Twojej marki, ale szereg inspiracji, ktore moga Cie przygotowac do funkcjonowania w epoce 3.0, czyli czasie ciaglej i dynamicznej zmiany. Ksiazka podzielona zostala na dwie czesci. W pierwszej z autor opisuje aktualne trendy w marketingu m.in.: content marketing, wideo, wyszukiwarki (SEO i SEM), mobile, big data. Natomiast druga czesc to rozmowy z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i public relations, z ktorych wylania sie pelny obraz trendow, ktore zmienia komunikacje marketingowa w latach 2016-2030. Swoja wizje przyszlosci zdradzaja dla Ciebie Czytelniku: - Jakub Bierzynski - Sebastian Hejnowski - Pawel Kastory - Norbert Ofmanski - Wlodzimierz Schmidt - Marek Staniszewski - Pawel Trochimiuk - Tadeusz Zorawski.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )