Komunikacja marketingowa 2030 / Libristo.pl
Komunikacja marketingowa 2030

Kod: 12902478

Komunikacja marketingowa 2030

Autor Robert Stepowski

Wbrew skojarzeniem jakie moga nasuwac sie myslac o 2030 roku, swiat nie bedzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawia sie rozwiazania, ktore za jednym kliknieciem zdobeda dla nas klientow. Przeciwnie dobor o ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Komunikacja marketingowa 2030

Opis

Wbrew skojarzeniem jakie moga nasuwac sie myslac o 2030 roku, swiat nie bedzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawia sie rozwiazania, ktore za jednym kliknieciem zdobeda dla nas klientow. Przeciwnie dobor odpowiednich narzedzi bedzie wymagala od nas, marketerow duzo wiekszego zaangazowania. Personalizacja, to jeden z najwazniejszych trendow w komunikacji marketingowej najblizszych lat. To pojedynczy czlowiek a nie grupa bedzie celem komunikatow reklamowych. Marka bedzie musiala odpowiadac na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz. Jednak jak dotrzec z przekazem reklamowym indywidualnie do kazdego klienta? Zarowno autora jak i jego rozmowcy sa zgodni - w 2030 roku najwiekszy udzial w komunikacji marketingowej bedzie stanowil digital. Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistosc - ktore z tych narzedzi beda najbardziej rozwojowe, a ktore stana sie tylko chwilowa moda? Nie znajdziesz tu prostego przepisu, ktory w skali 1:1 da sie przelozyc na marketingowy sukces Twojej marki, ale szereg inspiracji, ktore moga Cie przygotowac do funkcjonowania w epoce 3.0, czyli czasie ciaglej i dynamicznej zmiany. Ksiazka podzielona zostala na dwie czesci. W pierwszej z autor opisuje aktualne trendy w marketingu m.in.: content marketing, wideo, wyszukiwarki (SEO i SEM), mobile, big data. Natomiast druga czesc to rozmowy z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i public relations, z ktorych wylania sie pelny obraz trendow, ktore zmienia komunikacje marketingowa w latach 2016-2030. Swoja wizje przyszlosci zdradzaja dla Ciebie Czytelniku: - Jakub Bierzynski - Sebastian Hejnowski - Pawel Kastory - Norbert Ofmanski - Wlodzimierz Schmidt - Marek Staniszewski - Pawel Trochimiuk - Tadeusz Zorawski.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: