Kod: 12911607
Ksiazka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzedzi do szeroko pojetych dzialan E-dzialan, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, st ... więcej
42.48 zł
Zwykle: 50.38 zł
Oszczędzasz 7.90 zł
Za ten zakup dostaniesz 25 punkty
Ksiazka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzedzi do szeroko pojetych dzialan E-dzialan, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli zycia.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
42.48 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )