Kod: 12911599
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediow - opisuje w niej swoje dzialania badawcze, skupiajac sie glownie wokol nowych narzedzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualnosci. Do tych dzialan Autorka nie boi s ... więcej
51.49 zł
Zwykle: 60.91 zł
Oszczędzasz 9.41 zł
Za ten zakup dostaniesz 30 punkty
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediow - opisuje w niej swoje dzialania badawcze, skupiajac sie glownie wokol nowych narzedzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualnosci. Do tych dzialan Autorka nie boi sie wlaczyc nowoczesnej telewizji, wspolczesnego kina, teatru postdramatycznego, takze Internetu, a w szczegolnosci portali spolecznosciowych, gier komputerowych (grywalizacja), urzadzen mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje rowniez, ze wkrotce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzedzi bedzie wyobraznia i kreacja pracownika marketingu. Zawarte w ksiazce tresci jej adresatem czynia zarowno studentow wydzialow komunikacji, a takze kadre zarzadzajaca oraz pracownikow reklamy i marketingu.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Psychologia. Psychoterapia Osobowość. Samorealizacja. Kariera
51.49 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )