Komunikacja wizerunkowa w reklamie / Libristo.pl
Komunikacja wizerunkowa w reklamie

Kod: 12911601

Komunikacja wizerunkowa w reklamie

Autor Antoni Benedikt

Ksiazka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w swiat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjasnia czym jest reklama, jej jezyk, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien miec cech ... więcej

60.33

Zwykle: 71.40 zł

Oszczędzasz 11.07 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy do 4 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Komunikacja wizerunkowa w reklamie

Za ten zakup dostaniesz 35 punkty

Opis

Ksiazka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w swiat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjasnia czym jest reklama, jej jezyk, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien miec cechy. Wyjasnia,kto powinien sie zajmowac reklama w firmie. Co to sa i jakie sa narzedzia komunikowania w swiecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,ze reklama jest informacja polaczona z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu sklonienie do nabycia lub korzystania z okreslonych towarow czy uslug. Moze tez namawiac do popierania okreslonych idei, marki,spraw itp. Reklama posluguje sie swoim wlasnym jezykiem( jezyk reklamy-language advertising),w nim powinna obiecywac okreslona korzysc, jesli wybierze sie ten,a nie inny produkt. Czyni to za pomoca hasel, apelow, dyrektyw, dewiz, sentencji itd. Dzialaniami reklamowymi zajmuja sie specjalisci w dziedzinie zarzadzania artystycznego ( zarzadzanie artystyczne-art directing) posiadajacy umiejetnosci prowadzenia kompleksowych dzialan projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiazania multimedialne, media spolecznosciowe, projektowanie wydarzen, eventow) zgodnie z koncepcja dyrektora zespolu kreatywnego. Niezbedna czescia reklamy jest (Copywriting). Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udzial w calym procesie jej kreowania, najczesciej piszac teksty oraz scenariusze spotow dla telwwizji, radia,kreacji w sieci, itp.Copywriter powinien znac potrzeby klientow, sztuke perswazji. Wspolczesnie copywriting to juz nie tylko tworzenie tresci typowo reklamowych, scenariuszy itd. - to rowniez tworzenie tekstow dla powstajacych i juz istniejacych stron internetowych, tworzenie artykulow tematycznych a takze pozycjonujacych. Jak sam Czytelniku widzisz,to swietna pozycja do biblioteki menedzera. Zapraszam do lektury.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Psychologia. Psychoterapia Osobowość. Samorealizacja. Kariera

60.33

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: