Komunikacja wizerunkowa / Libristo.pl
Komunikacja wizerunkowa

Kod: 12911595

Komunikacja wizerunkowa

Autor Monika Bronowicz

Komunikacja wizerunkowa jest czyms innym niz komunikacja wizualna. Ta pierwsza obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, reklamy i brandingu, takze autoprezentacji. Stad w ksiazce znajduja sie wskazowki dotyczace kreowania ... więcej

28.43

Zwykle: 33.57 zł

Oszczędzasz 5.14 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy do 4 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Komunikacja wizerunkowa

Za ten zakup dostaniesz 17 punkty

Opis

Komunikacja wizerunkowa jest czyms innym niz komunikacja wizualna. Ta pierwsza obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, reklamy i brandingu, takze autoprezentacji. Stad w ksiazce znajduja sie wskazowki dotyczace kreowania wszystkich elementow swego image'u - wygladu zewnetrznego, stroju, zachowania. Autorka Monika Bornowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pultusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej publikacji podejmuje takze problem mowy ciala i stereotypow zwiazanych z wygladem. Ksiazka KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. Public relation. Reklama. Branding przybliza czytelnikom trudna sztuke kreowania nie tylko wlasnego wizerunku,ale takze osob, przedsiebiorstw i produktow Druga czesc ksiazki nosi tytul "Public Relations" i poswiecona jest kwestiom zwiazanym z kreowaniem wizerunku przedsiebiorstw. Doradza jak efektywnie wspolpracowac z mediami, zewnetrznym i wewnetrznym srodowiskiem firmy, a takze jak dbaja o swoja wiarygodnosc w sytuacjach kryzysowych. Kolejna czesc - "Reklama" - skupia sie na analizie najwazniejszych technik i nosnikow reklamy oraz ich roli w procesie kreowania wizerunku towarow i uslug. Podpowiada, ktore z nich sa najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczegolnych produktow, a ktore zupelnie sie w tej funkcji nie sprawdzaja. Ostatnia czesc- "Branding" - obejmuje kwestie zwiazane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, okreslenie wyroznikow, pozycjonowanie oraz mierzenie jej wartosci i lojalnosci wobec niej. Adresatem ksiazki sa osoby ktorym potrzebna jest wiedza zwiazana z kreacja wlasnego wizerunku,wizerunku wlasnej firmy. Ksiazka kierowana jest do studentow, kadry akademickiej, szkoleniowcow, pracownikow korporacji, przedsiebiorcow,slowem ludzi biznesu.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe

28.43

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: