Kod: 12886972
- Jak poslugiwac sie metaforami, aby przemowic do wyobrazni pracownikow? - Co zrobic, aby pracownicy zrozumieli strategie? - Jakich jest 10 herezji zwiazanych z komunikowaniem strategii? - Dlaczego struktura i kultura organizac ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
- Jak poslugiwac sie metaforami, aby przemowic do wyobrazni pracownikow? - Co zrobic, aby pracownicy zrozumieli strategie? - Jakich jest 10 herezji zwiazanych z komunikowaniem strategii? - Dlaczego struktura i kultura organizacji moga utrudniac wprowadzenie strategii i jak temu zaradzic? - Jak stworzyc plan komunikowania sie, a dzieki temu przyczynic do efektywnego wdrozenia strategii i osiagniecia lepszych wynikow? Nawet najlepsze strategie firmy okazuja sie bezwartosciowe, jesli pracownicy nie rozumieja ich zalozen. Nie chodzi bowiem o doskonale opracowanie danej strategii, a o jej umiejetne przekazanie calej organizacji. Badania dowodza, ze tylko nieliczni pracownicy wiedza, o co chodzi w strategii firmy, bo tak naprawde jest ona zrozumiala jedynie dla zarzadu ukrytego w zaciszu swoich gabinetow. Komunikowanie strategii to doskonaly przewodnik zarowno dla zarzadzajacych, jak i dla osob odpowiedzialnych za komunikacje w firmie. Autor krok po kroku wyjasnia, jak skutecznie przekazac strategie wszystkim pracownikom i tym samym pozwolic firmie rozwinac skrzydla.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Psychologia. Psychoterapia Relacje interpersonalne
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )