Kod: 12877623
Konsumpcja jest istotnym elementem skladowym rzeczywistosci spoleczno-gospodarczej, uwarunkowanej splotem czynnikow, do ktorych mozna zaliczyc m.in. globalizacje podzialu pracy i wiedzy, narastanie ryzyka gospodarczego i finansowe ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Konsumpcja jest istotnym elementem skladowym rzeczywistosci spoleczno-gospodarczej, uwarunkowanej splotem czynnikow, do ktorych mozna zaliczyc m.in. globalizacje podzialu pracy i wiedzy, narastanie ryzyka gospodarczego i finansowego, zmiany demograficzne, a takze wylanianie sie nowego porzadku ekonomicznego i politycznego. Konsumpcja stala sie jedna z wazniejszych kategorii nie tylko w ekonomii, ale takze w innych dyscyplinach spolecznych, szczegolnie w socjologii, psychologii czy antropologii. Interdyscyplinarne ujecie konsumpcji pozwala na zrozumienie preferencji i zachowan gospodarstw domowych podejmujacych decyzje konsumpcyjne. Autor, widzac ogromna role konsumpcji we wspolczesnej gospodarce, omawia m.in. potrzeby konsumenta i sposoby ich zaspokajania, cechy gospodarstwa domowego, uwarunkowania konsumpcji, nowe trendy w zachowaniach wspolczesnych konsumentow, teorie konsumpcji oraz mierniki pomiaru konsumpcji. Ksiazka jest adresowana przede wszystkim do studentow kierunkow ekonomicznych i socjologicznych, ale moze byc ona rowniez przydatna studentom psychologii, dziennikarstwa, politologii, kulturoznawstwa, a takze prawa i administracji. Zainteresuje ona sluchaczy studiow podyplomowych z zakresu zachowan indywidualnych podmiotow na rynku oraz menedzerow.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )