La imagen publicitaria en televisión / The advertising image on television / Libristo.pl
La imagen publicitaria en televisión / The advertising image on television

Kod: 11160773

La imagen publicitaria en televisión / The advertising image on television

Autor José Saborit

El inmenso poder e influencia de la televisión a través de lapublicidad, las enormes sumas de di­nero que ésta maneja, los efectosda?inos que produce sobre el es­pectador medio, el injusto papel queatribuye a la mujer, la desver­g ... więcej

80.61

Zwykle: 84.86 zł

Oszczędzasz 4.25 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o La imagen publicitaria en televisión / The advertising image on television

Za ten zakup dostaniesz 47 punkty

Opis

El inmenso poder e influencia de la televisión a través de lapublicidad, las enormes sumas de di­nero que ésta maneja, los efectosda?inos que produce sobre el es­pectador medio, el injusto papel queatribuye a la mujer, la desver­güenza de su simbología sexual o lasperversas estrategias que despliega para despertar necesidades, sonlos males habituales atribuidos a la publicidad en televisión.El presente volumen intenta alejarse de tales perspectivas, de sobraconocidas, denunciadas y hasta asumidas, para desentra?ar laestructura y el funcionamiento de esos mensajes que conviven connosotros cotidianamente y que llegan a formar parte de nuestropensamiento e imaginación.

Szczegóły książki

80.61

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: