Kod: 11160773
El inmenso poder e influencia de la televisión a través de lapublicidad, las enormes sumas de dinero que ésta maneja, los efectosda?inos que produce sobre el espectador medio, el injusto papel queatribuye a la mujer, la desverg ... więcej
80.61 zł
Zwykle: 84.86 zł
Oszczędzasz 4.25 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 47 punkty
El inmenso poder e influencia de la televisión a través de lapublicidad, las enormes sumas de dinero que ésta maneja, los efectosda?inos que produce sobre el espectador medio, el injusto papel queatribuye a la mujer, la desvergüenza de su simbología sexual o lasperversas estrategias que despliega para despertar necesidades, sonlos males habituales atribuidos a la publicidad en televisión.El presente volumen intenta alejarse de tales perspectivas, de sobraconocidas, denunciadas y hasta asumidas, para desentra?ar laestructura y el funcionamiento de esos mensajes que conviven connosotros cotidianamente y que llegan a formar parte de nuestropensamiento e imaginación.
80.61 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )