Lojalnosc 3.0 / Libristo.pl
Lojalnosc 3.0

Kod: 12932780

Lojalnosc 3.0

Autor Rajat Paharia

"Sekret zdobycia lojalnosci! Pomimo swej poczatkowej rewolucyjnosci programy lojalnosciowe, stworzone po to, by wyroznic produkty na rynku, szybko stracily na oryginalnosci. A mimo to kazdego roku wydaje sie na nie miliardy, ch ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Lojalnosc 3.0

Opis

"Sekret zdobycia lojalnosci! Pomimo swej poczatkowej rewolucyjnosci programy lojalnosciowe, stworzone po to, by wyroznic produkty na rynku, szybko stracily na oryginalnosci. A mimo to kazdego roku wydaje sie na nie miliardy, choc skazane sa na porazke. Jak sie okazuje, owe programy wcale nie przyczyniaja sie do dlugoterminowej lojalnosci. Jak tylko pojawia sie lepsza oferta, klient skwapliwie z niej korzysta. Czy mozemy go za to winic? Bunchball, firma pionierska i innowacyjna w obszarze grywalizacji, jest lata swietlne dalej w swoim rozumieniu lojalnosci i wykorzystania jej do rozwijania oraz zwiekszania zyskow. Skupiajac sie nie tylko na klientach, ale rowniez na pracownikach i partnerach, Bunchball wykorzystuje ekonomie behawioralna, potege danych, media spolecznosciowe oraz grywalizacje, aby zbudowac trwala lojalnosc kazdej jednostki, od ktorej zalezy sukces przedsiebiorstwa. W ksiazce "Lojalnosc 3.0" zalozyciel Bunchball, Rajat Paharia, opisuje metody zyskania na konkurencyjnosci. Paharia tlumaczy, w jaki sposob zbudowac system napedzany ludzka motywacja i technologia cyfrowa, ktory bedzie stymulowal stale uczucie przywiazania i zaangazowania wsrod klientow, pracownikow i partnerow. Lojalnosc 3.0 uzbroi Cie w niezbedna wiedze do zbudowania programu lojalnosciowego, dzieki ktoremu twoja firma zyska przewage na rynku. Dzieki tej ksiazce miedzy innymi: - zapoznasz sie z fundamentami strategii osiagniecia dlugoterminowej lojalnosci, czyli motywacja, potega danych oraz grywalizacja, - zrozumiesz jak stymulowac zaangazowanie, nauke i rozwijanie umiejetnosci na podstawie studium przypadku dotyczacego najbardziej innowacyjnych przedsiebiorstw, ktore juz stosuja metody Lojalnosci 3.0, - krok po kroku przejdziesz przez proces planowania, projektowania, budowania i optymalizacji twojego programu lojalnosciowego. Pora porzucic tradycyjne programy i zaczac traktowac swoich interesariuszy powaznie, aby oni rowniez zaczeli traktowac powaznie twoja firme. Lojalnosc 3.0 to powiew swiezosci, na ktory czekales. Gdy zdolasz zyskac prawdziwa lojalnosc wsrod klientow, pracownikow i partnerow biznesowych, osiagniesz trwala przewage konkurencyjna i wygrasz na rynku. Rajat Paharia bedac  zalozycielem i dyrektorem ds. rozwoju produktu w Bunchball - firmie uznanej za lidera branzy przez takie magazyny jak ""Fast Company", "TechCrunch", "MSNBC", "Forbes" stworzyl w 2007 roku branze grywalizacji. Wczesniej pracowal dla firmy IDEO, gdzie zajmowal sie zagadnieniami na zbiegu technologii, projektowania i doswiadczen konsumenckich. "

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: