Madra Glowa 9-11 lat Sprawny umysl / Libristo.pl
Madra Glowa 9-11 lat Sprawny umysl

Kod: 11267873

Madra Glowa 9-11 lat Sprawny umysl

Czesc! Witamy ponownie w swiecie Madrej Glowy! To my jego nowi mieszkancy - Wesole Pojazdy: lodka, traktor, wyscigowka, buldozer, pociag i inni! Zagrasz z nami? W symulatorze lotow musisz wyznaczyc wlasciwy kierunek, a na stacji ... więcej

25.19

Zwykle: 33.19 zł

Oszczędzasz 8 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy do 4 dni
Dodaj do schowka
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Madra Glowa 9-11 lat Sprawny umysl

Za ten zakup dostaniesz 15 punkty

Opis

Czesc! Witamy ponownie w swiecie Madrej Glowy! To my jego nowi mieszkancy - Wesole Pojazdy: lodka, traktor, wyscigowka, buldozer, pociag i inni! Zagrasz z nami? W symulatorze lotow musisz wyznaczyc wlasciwy kierunek, a na stacji kolejowej czeka na Ciebie pociag ktory musi zostac wlasciwie zaladowany. Buldozer znalazl kufer ze skarbami, zamkniety na zamek szyfrowy - czy potrafisz odgadnac kod? Te i wiele innych zadan czeka na Ciebie w swiecie Madrej Glowy. Na pewno bedziesz sie dobrze bawil! W miescie Wesolych Pojazdow znajdziesz do rozwiazania mnostwo ciekawych zadan i lamiglowek. Calosc jest zrealizowana w przyjaznej multimedialnej konwencji zabawnych gier. Ciekawe i wciagajace zadania oraz nielimitowana ilosc prob pozwalaja do woli bawic sie w kolorowym swiecie Madrej Glowy. Przy okazji swietnej zabawy dzieci ucza sie i nabywaja potrzebne zdolnosci oraz umiejetnosci. Madra Glowa to kolekcja 15 multimedialnych gier i lamiglowek logicznych rozwijajacych umiejetnosc sprawnego myslenia i podejmowania decyzji. Swieze i oryginalne pomysly gwarantuja doskonala zabawe i pelny rozwoj potrzebnych zdolnosci. Efektem zabawy jest wydobycie i rozwoj potencjalu intelektualnego, a zdobyte doswiadczenia, wiedza oraz umiejetnosci maja wszechstronne zastosowanie i sa niezbedne w rozwoju dzieci. Zadania zostaly przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku szkolnym. Oto opisy niektorych lamiglowek: Rajd: uczestnicy rajdu sa proszeni na linie startowa. W drodze czekaja na ciebie nieoczekiwane spotkania i niebezpieczne przeszkody. Steruj samochodem za pomoca strzalek, a do trabienie uzywaj klawisza spacji. Gra uczy rozpoznawania kierunkow, zrecznosci i szybkosci reakcji. Muzyczna minuta: kierowca tego pojazdu jest kompozytorem ktory porusza sie tylko po muzycznych drogach. Codzienne rano wymysla nowa muzyczna trase, a kolorowe nuty pokazuja mu droge. Zagraj melodyjke i odkryj, w ktorym muzycznym kierunku pojazd podaza tym razem. Gra cwiczy pamiec i umiejetnosc rozpoznawanie dzwiekow i powtarzania uslyszanych sekwencji. Parking: nasz artysta pomalowal pojazdy na rozne kolory. Staraj sie odkryc, ktorego koloru uzywal najczesciej. Nasz artysta maluje bardzo szybko, nie bedzie wiec za duzo czasu na policzenie pojazdow. Gra cwiczy umiejetnosc szybkiego liczenia i szacowania. Dozynki: do dozynek zostalo juz niewiele czasu! Kombajn ciagle jeszcze nie skonczyl pracy. Pomoz kombajnowi skosic pozostawione poletka zboza, zeby festyn mogl zaczac sie o czasie. Gra cwiczy umiejetnosc logicznego myslenia i planowania kolejnych posuniec. Parada na rzece: Wszystkie lodzie na rzece sa udekorowane kolorowymi banderami. Wiatr zerwal jednak jedna z bander. Bardzo dobrze, ze sa dodatkowe choragiewki! Odgadnij, w jakiej kolejnosci bandery zostaly powieszone, i wybierz najlepiej pasujaca z dodatkowych. Gra cwiczy zdolnosci logicznego myslenia, bystrosc umyslu. Podnosi iloraz inteligencji. Wyscig lodzi: lubisz grac ze swoimi przyjaciolmi? To konkurencja dla dwoch graczy! Jeden z nich jest kapitanem zoltej lodzi, a drugi kapitanem czerwonej lodzi. Kazdy ze statkow ma harpun, za pomoca ktorego moze przebic balon przeciwnika. Komu sie to uda? Gra cwiczy sprawnosc i szybkosc podejmowania decyzji. Witraze: wieza na glownym placu nie zostala wykonczona - powinna miec piekne, jasne i kolorowe witraze. Uzyj fragmentow kolorowych witrazy, zeby stworzyc caly obrazek. Gra cwiczy pamiec i zdolnosci planowania posuniec. Wieze Hanoi: w warsztacie samochodowym utworzyla sie cala sterta kol blokujaca przejazd. Przenies kola na kanal ale pamietaj: musza na koniec lezec w jednym stosie i nie mozna ustawiac wiekszych kol na mniejszych. Gra uczy logicznego myslenia, przewidywania kolejnych posuniec. Rozwija iloraz inteligencji. Lamiglowki pochodza z programow Mala Akademia Klasy 2 i 3 i Madra Glowa Junior. Wymagania: komputer typu PC z procesorem 1 GHz, system Windows XP/Vista/7/8.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Podręczniki. Ćwiczenia i zadania Podręczniki dla szkół podstawowych Podręczniki dla szkół podstawowych - kl. IV-VI

25.19

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: