Magnetic / Libristo.pl
Magnetic

Kod: 05032739

Magnetic

Autor Anne Bergeron, Beth Tuttle

In this in-depth study of what makes a museum organization successful, Anne Bergeron and Beth Tuttle look at socalled magnetic organizations, namely ones that combine a powerful internal alignment with a compelling vision so that ... więcej

313.83


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 10 - 14 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Magnetic

Za ten zakup dostaniesz 183 punkty

Opis

In this in-depth study of what makes a museum organization successful, Anne Bergeron and Beth Tuttle look at socalled magnetic organizations, namely ones that combine a powerful internal alignment with a compelling vision so that they are able to attract critical resources, such as talented and committed employees, loyal audiences, engaged donors, goodwill from the community at large, and the financial capital required to sustain programmatic excellence and growth. Magnetic: The Art and Science of Engagement analyzes six American museums: the Children's Museum of Pittsburgh; Chrysler Museum of Art in Norfolk, Virginia; Conner Prairie Interactive History Park in Fishers, Indiana; Franklin Institute in Philadelphia; Natural Science Center of Greensboro in North Carolina; and Philbrook Museum of Art in Tulsa, Oklahoma. Each of these has embraced a shift in ideology and set a new course that has enabled it to achieve a positive reputation and a fruitful engagement with the community. This philosophy of magnetism provides a model not only for museum administration but for all types of organizations - from corporations to non-profits - that wish to maximize their involvement with their customers and the wider public while strengthening their own organizational infrastructure.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Museology & heritage studies

313.83


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: