Kod: 08860704
The increasing numbers of children and young people excluded from school have been seen largely as an education issue; often the focus has been on the decision to exclude children or reintegrate them back into school. An alternati ... więcej
66.24 zł
Zwykle: 67.29 zł
Oszczędzasz 1.06 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 39 punkty
The increasing numbers of children and young people excluded from school have been seen largely as an education issue; often the focus has been on the decision to exclude children or reintegrate them back into school. An alternative perspective is to consider how children can be maintained in school through early intervention and how other agencies can support such an approach. Drawing on a national survey of social services departments, this publication examines what elected members and officers in the departments and local education authorities, school personnel, children and parents found of value in a social work approach
Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Social services & welfare, criminology Social welfare & social services
66.24 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )