Kod: 04048789
This landmark book by one of the world's leading business thinkers is about managing, pure if not simple. It tackles the big questions managers everywhere face, such as: * How is anyone supposed to think, let alone think ahead, in ... więcej
126.29 zł
Zwykle: 132.93 zł
Oszczędzasz 6.65 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 74 punkty
This landmark book by one of the world's leading business thinkers is about managing, pure if not simple. It tackles the big questions managers everywhere face, such as: * How is anyone supposed to think, let alone think ahead, in this frenetic job? * Are leaders really more important than managers? * Is email destroying management practice? * Are managers the only ones who can, or should, manage? * How are managers supposed to connect when the very nature of their job disconnects them from what they are managing? * How can you manage it when you can't reliably measure it? MANAGING MAKES SENSE OF WHAT MIGHT BE THE WORLD'S MOST IMORTANT JOB.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
126.29 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )