Managing Corporate Brands / Libristo.pl
Managing Corporate Brands

Kod: 03621858

Managing Corporate Brands

Autor Marcos Ormeno, Prof. Dr. Ralph Berndt

Marcos Ormeńo introduces both behavioural science theory and decision analysis into corporate brand management using corporate communication. He develops a managerial decision-making model that outdoes existing approaches for sele ... więcej

285


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Managing Corporate Brands

Za ten zakup dostaniesz 166 punkty

Opis

Marcos Ormeńo introduces both behavioural science theory and decision analysis into corporate brand management using corporate communication. He develops a managerial decision-making model that outdoes existing approaches for selecting communication tools due to its high degree of formalisation and its strong behavioural basis. An illustrative study supports the author's model and shows the importance of communication in building a corporate brand.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

285

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: