Kod: 11537119
Managing Government Employees: How to Motivate Your People, Deal with Difficult Issues, and Achieve Tangible Results
Managing government employees presents unique challenges. Government managers may feel that stringent and convoluted regulations mean they "can't do that" Some others may use that perception as a crutch. But the truth for all of t ... więcej
88.74 zł
Zwykle: 89.65 zł
Oszczędzasz 0.91 zł
Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka
Zobacz książki o podobnej tematyce
Bon podarunkowy: Radość gwarantowana
- Podaruj bon o dowolnej wartości, a my się zajmiemy resztą.
- Bon podarunkowy dotyczy całej naszej oferty.
- Możesz wydrukować elektroniczny bon z e-maila a następnie przekazać go obdarowanemu.
- Ważność bonu wynosi 12 miesięcy od daty wystawienia.
Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej
Więcej informacji o Managing Government Employees: How to Motivate Your People, Deal with Difficult Issues, and Achieve Tangible Results
Za ten zakup dostaniesz 52 punkty
Opis
Managing government employees presents unique challenges. Government managers may feel that stringent and convoluted regulations mean they "can't do that" Some others may use that perception as a crutch. But the truth for all of them is, yes, they can "do
Szczegóły książki
- Pełny tytuł: Managing Government Employees: How to Motivate Your People, Deal with Difficult Issues, and Achieve Tangible Results
- Autor: Stewart Liff
- Język: Angielski
- Oprawa: Miękka
- Liczba stron: 224
- EAN: 9780814437216
- ISBN: 0814437214
- ID: 11537119
- Wydawca: Amacom Books
- Waga: 327 g
- Wymiary: 229 × 152 × 13 mm
- Data wydania: February 2007
250 000
zadowolonych klientów
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.