Kod: 12861486
Bu calismada, isletmelerin marka avantajini kullanarak pazarlara giriste basari elde etmek üzere tercih ettikleri franchising isletmecilik sistemini uygulayan fast food isletmelerinin marka farkindaligindaki farkliliklari arastiri ... więcej
45.30 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 27 punkty
Bu calismada, isletmelerin marka avantajini kullanarak pazarlara giriste basari elde etmek üzere tercih ettikleri franchising isletmecilik sistemini uygulayan fast food isletmelerinin marka farkindaligindaki farkliliklari arastirilmistir. Hem ürün ve hizmetleriyle hem de görsel unsurlariyla birbirine cok benzeyen franchising isletmelerin tüketiciler tarafindan marka bilinirligi ve taninirligi düzeylerindeki farkliliklari belirlenmeye calisilmistir. Buradan hareketle, birbirine cok benzer stratejiler ile pazarda rekabet eden isletmelerin strateji gelistirmelerine yönelik cesitli öneriler sunulmustur. Bu calisma ile hem franchising isletmelerinin markalarinin sürdürülebilirligine hem de yerli marka ile franchising sistemi kurmayi amaclayan isletmelerin markalasma süreclerinde basarili marka farkindaligi olusturabilmelerine katki saglamak amaclanmistir.
45.30 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: