Market Research Audit / Libristo.pl
Market Research Audit

Kod: 04565281

Market Research Audit

Autor C. West

Knowledge is the fuel powering all decision making. Good knowledge will result in good decisions and poor or inadequate knowledge will lead to bad decisions. Obtaining market information is a skilled process following a set of cle ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Market Research Audit

Opis

Knowledge is the fuel powering all decision making. Good knowledge will result in good decisions and poor or inadequate knowledge will lead to bad decisions. Obtaining market information is a skilled process following a set of clear routines and using a wide range of resources. This audit shows how to: * define the information required for good decision making * define a research project and set a research budget * work with research consultants * initiate and monitor a research project * assess the quality of the results and integrate them into market planning

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Finance & accounting Accounting


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: