Marketing als Managementprozess / Libristo.pl
Marketing als Managementprozess

Kod: 01440664

Marketing als Managementprozess

Autor Manfred Bruhn, Silke Michalski

Ein gutes Marketingkonzept bildet die Grundlage jeder erfolgreichen Marketingstrategie! Mit den bewährten «Zehn Schritten zur Erstellung eines Marketingkonzepts» von Manfred Bruhn gelingt dies garantiert.§§Fallbeispiele sowie umfa ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Marketing als Managementprozess

Opis

Ein gutes Marketingkonzept bildet die Grundlage jeder erfolgreichen Marketingstrategie! Mit den bewährten «Zehn Schritten zur Erstellung eines Marketingkonzepts» von Manfred Bruhn gelingt dies garantiert.§§Fallbeispiele sowie umfassende Fallstudien mit Lösungshinweisen veranschaulichen die Theorie. Das Buch eignet sich zur Vorbereitung auf eidgenössische Marketingprüfungen (Marketingfachleute, MarketingplanerIn, KommunikationsleiterIn, MarketingleiterIn), für die Weiterbildung in Marketing und zum Selbststudium.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Werbung, Marketing

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: