Marketing for Managers: A Practical Approach / Libristo.pl
Marketing for Managers: A Practical Approach

Kod: 11459428

Marketing for Managers: A Practical Approach

Autor Leyland F. Pitt

Introduces the underlying issues of marketing concepts and strategies, and covers marketing essentials, aiming to dismiss the idea that marketing is an overly complicated discipline. The impact of the WWW and Internet is discussed ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Marketing for Managers: A Practical Approach

Opis

Introduces the underlying issues of marketing concepts and strategies, and covers marketing essentials, aiming to dismiss the idea that marketing is an overly complicated discipline. The impact of the WWW and Internet is discussed, before the text focuses

Szczegóły książki

250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: