Marketing Pocketbook / Libristo.pl
Marketing Pocketbook

Kod: 06497320

Marketing Pocketbook

Autor Lynne Jones

Structured into three parts, the first explains the basic concepts and what marketing is, the second deals with the marketing process, and the final part looks at putting the theory into practice. All the fundamentals of marketing ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Marketing Pocketbook

Opis

Structured into three parts, the first explains the basic concepts and what marketing is, the second deals with the marketing process, and the final part looks at putting the theory into practice. All the fundamentals of marketing are covered, from market research and developing a marketing strategy to planning and implementing marketing campaigns.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: